14.7.10

kılıçdaroğlu tüm itmelere rağmen geri tepiyor

chp liderinin güncellenmesinin insanların yaşantısına bir katkısı olmayacağını bilip çıldırmayan kitledenim. ama kılıçdaroğlu gelecek dertler bitecek gibi bir kitle de var neticede. güzel şeyler bunlar. kemal bey'e uzaktan bakıp 'minnoş gibi canım ya' diyen insanlar da, rte bey'e 'benim başbakanım bir adet tane' diyenler de olmalı bence. (ki tayyip bey'in bilişimle ilgili konularda üstüne tanımam)



kemal bey tahtına oturdu nihayetinde. başbakana 'recep bey' diye takıldı. güldük, 'seni tatlı bıdık' dedik. (medya sevimliliği konusunda çok baskı yapmıştı çunku) sonra ilk konuşmasında doğu bölgelerinde yaşayan bi halktan bahsetti ama isim vermekten kaçındı. 'seni küçük patates' diyip geçtik. sonra 'pkk karşısında ben dimdik ayakta durdum. başbakan çöktü' diye eğlenmeye başladı. bunun üstüne akp yolda giderken yan arabanın arka koltuğundan dil çıkaran küçük kız çocukları gibi takıldı ve ''kemal bey'in çökmesine zaten gerek yok nihiaha'' dedi. neyse 'kemal bey de patlak çıktı' dedik. şimdi de partisinin il-ilçe başkanlarına referanduma dek içki yasağı koymuş. malum önümüz ramazan, halkın gözüne gönlüne güzel görünmek gerek. başkalarını bilmem ben verdim şukusunu. (inci jargon)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder