6.7.10

gündemden naber

*dallar yeşil olsa da bi işe yaramıyo. çevreleri otobanla kaplı oluyo çünkü sıklıkla. mangal sevdalısı halk temiz hava sahasına teğet geçmiş oluyo böylelikle. kaplı olmayan yerler yuvarlanamadığın, sevişemediğin ve bilumum mallıklar yapamadığın için daha bile fena bence.

*pitbullara yapılan kesinlikle ırkçılık. bugun bi şekilde yanımda taşıdığım annemin arkadaşı -gözlerini açıp, burnunu kırıştırarak- pitbullun yüzüne dedi ki; ''şunlar yüzünden hayvanseverlerden nefret ediyorum. bunlara hayvansever demek hayvanseverlere haksızlık'' (süblim süblim)

*geçen spordan yorulup evin orda çimlere yatmıştım. aşırı zenginim ve köşkümüzün küçük büyük 2korusu var çünkü. korumuza nasıl geldiği belirsiz bi yabancı madde şahsıma yaklaşıp böğürtlen ikram etti. yabancılardan bi şey almıcak yaşları geçtiğimi düşünüp yuttum böğürt.ü. işte çimlerden beklediğim şeyler bu gibi durumlar.

*bi arkadaşımın müstakbel ev arkadaşı ''birlikte yaşarken sevgililerinle öpüşmene bi şey diyemem ama seks istemiyorum'' demiş. o yeah

*çok parça pinçik gidiyo farkındayım ama içimde kalmasın dedim.

*''kimler ölmüş biliyo musun, ezgii'' diye bi feryatla uyandım sabah. 5yaşında olup 8yaşında olduğunu iddia eden kardeşimdi gelen. şoka girip uyamaya devam etmeye çalıştım. dediğine göre atatürk, öykü'nün balığı, ananem ve kazım koyuncu'ymuş kayıplar.

*son olarak çimlere basın, bastırın. öpuyanzi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder