19.7.10

haydin gel içelim

*''2'nci Gündoğdu Şenlikleri'nde en hızlı çay içme yarışması düzenlendi. Yarışmacıların ağzı yandı''
muhabir haberi yazarken ''allah belanızı lan'' diye başlamış sanki.

*Bodrum'da birası 20, lahmacunu 27 lira olan bi otelde barın üstüne çıkan bi müşteri insanların ağzına yüzüne işemiş. bu havada lahmacun yenmesi de ayrıca dehşet verici.

*Justin Bieber'i sevimsiz bulan kişiler o yaşta ''beybi beybi uuuv'' diye bağıramadıkları için bu durumda olabilirler mi. belki de olmayabilirler.

*Tespit yapabiliyorum ama sonu gelmiyo bazen.

*Başbakan: ''Hande maharet sende''



*Bazı ekşisözluk yazarları sanıyorum ki üstlerine işetebilcek imkanlara sahip olmadıkları için beyinleri süblimleşiyor ve devamlı 'eski sevgilinin fotoğrafları', 'eski sevgiliden geride kalanlar', 'eski sevgilin başkasının koynunda olması' gibi gereksiz entryler giriyolar. ben isterdim ki yaza özel kokteyl tarifleriyle bezensin sol freym, komik vidyolarla eğlenelim gülelim hep. alla beyinlerimizi mukayese etsin ya bu yaz aylarında.

*Pelin Batu o kadar itin poposuna sokulurken hala ne akla hizmet o programda anlayamıyorum. O hırıl hırıl konuşan adamla diyaloğa girdikleyin geriliyoruz burda. En son numerosu da ok atmak olmuş programda.

*ssg şaşı mı acaba? okan b'ye çıktı dün. gömleği de betti. 52cm cevabı da olmasaydı hali dumandı bence.

*popoyu soğuk bi yere koymak gibisi yok opuyanzi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder