8.7.10

çelik erişçi anımsamaca

çelik erişçi'yi unutamayan kaç kişiyiz? hatırlamayanlar kendi vicdanlarıyla hesaplaşsın derim. her insan ölümü tadacaktır ama çelik erişçi baki kalacaktır. neyse hatırlayın işte. çelik değişti, gel yarim ol, ata'm şarkıları ve sanıyorum bayrak efekti yerine kafasında bulunan hafif uzun dalgalı saçlarıyla çelik. şu anda yeniçağda bi köşesi var ve düşünce özgürlüğü gibi çok fena noktalara parmak basıyo, sonra da parmağı orda kalıyo. çekmek istemiyo yani. herkesin düşünce özgürlüğü kendine sonuçta.
neyse zat-ı muhti; ''İnek gibi düşünürsek, düşünce suçu oluşmuyor sonucuna varabilir miyiz?'' gibi süpersonik saptamalarda bulunmuş. daha fazla çenemi yormak istemiyor ve direk gogul'a gülsüm inek yazmasını tavsiye ediyorum kendisinin. ona laflar hazırladım maille göndercem. bu yazı da taslak olsun çünkü popomda hafif bi tırsma hissedıyorum. ccc reis ccc bi gasteye mail atmak zor dostum zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder