18.10.11

buralara yaz günü kar yağıyor cancan

*izmirde havalar çok bozdu. öyle böyle bozmadı yani çok bozdu. anladım ki ben kış mevsimini annemin kucağında sevmişim. ya da istanbulda sevmişim bilmiyorum. ama burda sevmedim. daha hastalığımı atlamadan havalar soğudu ya. soğumayaydı iyiydi.

*neyse evde bi kedi var. henüz yeşil bi uzvu çıkmamış ama adı yeşil. kedi sever miyim sevmem. ama takılıyoruz. 

*insan dayanıyor ya. ya rab pilini şarj ediyo yani bi yerlerde. kışı tipisi olsun, salak kediler olsun. oluyo yani alışıyosun. ama alışmak kötü da bir şey sanki.

*hayatta emin olamadığım bi kaç şey geldi aklıma. hep ''bence'', ''sanki'' vs diye geçiştirip büyüyünce çözmeyi düşünüyorum. ama bi 3-5 yıla daha emin olamazsam sıçtım sanki. 

*hazırlanıp odama ''bugün okula gitmezsem allah belamı verebilir, hakkıdır'' gibi bi şey yazmayı düşünüyorum.

*dırlanmıyım diyorum ama şaka maka 2 hafta önce 25 dereceydi şu an 7 derece. bu durum çok kafamı kurcalıyor. 

*alternatif ısınma yöntemlerinin de yönüne sıçmak istiyorum ayıptır söylenmesi. tahin, pekmez ve sevişmek. hiçbirini sevmiyorum. şaka bazılarını seviyorum bazılarını sevmiyorum. ama birilikte pekmez yenicek adam var yenmiceği de var. 

*1 alternatif de votka ama kanyak daha iyi gibi. her hafta 2 kanyak almaya başlasam bu kış geçer heralde. 

*ıııh geçer 2 kanyakla. öf kedilere lanet olsun kulaklığımı yedi. ben bu kadar üşürken kulaklığımdan faydalanmak çok hayvancaydı sivri kulak. neyse öptum cancanlar. zaman intikam tugayı zamanıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder