14.10.11

başlık başımızın tacı

*azıcığımız replikas dinliyor. tamam. ama güzel değil. bunu arttırıp refah seviyemizi yükseltmek bizim elimzde avucumuzda. lütfen duyarlılık.

*baba zula da öyle. ''bulutların üstünden bıraktım ben kendimi'' değil baba zula. dinleyin sevin. al gene ''lütfen'' peki. insan ''çekirge dansı''nı dinler de nasıl beğenmez ya anlamıyorum. bu kadar da tırnak koydum sevin dinleyin lanet olsun anlaşamıyoruz sonra of

*ya işte öyle ali rıza. 10 gündür hastayım. ilaca karşıyım yatarak insan olucam derken gene her şey aynı. gene hastayım gene tastayım. bir çorbam bile yok ama knorrlar var yuvarlanıp gidiyoruz

*valla ne biliyim supergunluk hayat her zamanki gibi müzikli. ama ben yine de çişimi yapmaya üşeniyorum. hep bi şeyler içiyorum. kahvesi, knoru, bitki çayı, limonaytası, birası vs. hayat bu ara bu kadar ıslak yani. ama altıma yapmıyorum tabii öyle değil

*ya ne biliyim izmir'e alışmadım tabii ki hala istanbul yandaşıyım ama of tamam lanetler olsun izmir'e. ben sevmicem burayı. öyle kararlar aldım. ama kaypağımdır

*ben bu blog işini seviyorum ya hakkaten. tanımadığın insanlar anlamsız anlamsız senin derdini dinliyor... ne gerek varsa... ama ben de bakıyorum öyle yanlış anlaşılmasın sonra... ben de dinliyorum bazen. neyse seviyorum şaka maka.

*valla öyle yani daha ne olsun. bir sürü saçma sapkın dizinin sezonlarını bitirme gafletindeyim. bindim bir alamete gidiyorum o denilen yere misali. ama bazen eğleniyorum. çokça uyuyorum tabii. isim vermicem ama bi çok yabancı diziyi takip etmek çok salakça söyliyim. (ben uyudum siz uyumayın)

*7 yaşındaki karındaşım msn'nin tedavülden kalktığı şu tarihlerde msn'i öğrendi. sevinmekle dövünmek arasındayım. yarın öbür gün ya derse: fbuk, fbuk. tırsıyor insan

*devam edersem pis saçmalarım. o yüzden müsaadenizle çocuklar. öpüyor.

p.s: modern family yes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder