29.10.11

ben var zurna olmak?

haahahhahah
hahahsahhshahaha
çok eğlenceli len sarhoşluk. ben çok eğleniyorum bu gibi zamanlareda. hahahahahahhaha.
hayatımdaki tek sorun ahahhahahahahhahah. of ne biliyim şimdi hahahahahhahahahaha
şaka yaptım sarhoş değil,im. hahahhahahaha. şaka.

abi ne güzel bi şey ya sarhoş olmak. ben buna gülerim yaa hahahhahahahahahahahahahah

karşımdak ernesto çeguara posteri (ev ark.ımın) var karşımda. karşılıklı sapıtıyoruz. yaftalamak kolay di mi. mini çakalistonlar sizi. şaka. sevmiyosanız sizin derdiniz. hahahaha

gülücem len. gülücem gülücem dedim sana bana trip yapma yapmaaa skdajd

benim karşımda ben olsaydım -kendimi tanımadığımı farz ettim- salağa bak derdim. ama şu an demem. çünkü kendimi severim.

ya beynim ya yanağım çatlıcak gülmekten du bakalım. yazdıkça da niye güldüğümü sorgular oldum. neye güldüğümü bilmiyorum. galiba acılara, kederlere ve bağrı yarıklara güldüm ben demincek. alem bi şeyim. tam bi (..mmm .ımmmm...mmm) güller açar gül pembeyim. pembeyim napam idare edin.

valla ben kendime çok gülüyorum da yani kom,k bi şey mi var. galiba yok. ben yoksa geçici bir rahatsızlık mıyım. puauahahha lanet olsun bana ya soritizma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder