2.10.11

bağrı saçık dostlara da merhaba

bi çok gündür evdeyim. aslında içsel olarak kendimi eve alıştırma turlarındayım. benimsemecelik gibi bi oyun varsa eğer-ondan yapıyorum. neyse evde takılmak şahane bi şey değil. ''evde oturmayı çok seviyorum kendimi dinlemek süper'' diyen insan saçmalama. seninkisi yaşlı tesellisi. neyse banane ben kendime bakarım. evde çılgınlar gibi yalnız takılmak güzel ama o da bi çok şey gibi kararında güzel. zaten bi yerden sonra bünye üzülüyo ve büzülüyor. ''dışarı çıkalım sahip'' gibi şeyler diyor. işte o an kendini dışarı attın attın. atmadın çok kötü. neden kötü? çünkü o dakikada kokuşmuş bir mutsuzluk hormonu sargılıyosun ve o seni -zaten saatlerdir oturduğun koltuğa, sandalyeye- kitliyor. orada yiyip, orda içip, orda dans edip, orda mutsuz oluyo hale geliyosun. çok saçma bi mod gerçekten. bugün bi koltukçocuk olabillirim ama önemli olan bu mallığın eleştirisini yapabilmekti. o yüzden tüm uzuvlarım rahat.

üst tarafı tekrar okudum ve ikna oldum. o yüzden devam ediyorum. tasarruf yapmaya çalıştığım için bugün bu haldeyim. yoksa ohohoo. şaka şaka yok öyle bi şey. henüz okula pek gitmedim felan. yeni insanlar, yeni cemaller çok yorucu ya. salak mı değil mi anla, mal mı değil mi anla. yazdıkça gitmeme potansiyelim yükseliyor  ameke.

önceden zorunluluk yüzünden sürdürdüğüm arkadaşlıklar salakçaydı. şimdi yeni tanıştığın bi insanla muhabbet kurmak da çok salak gelmeye başladı. ya ne biliyim kaç yaşında insanlarız. benim güldüğüm şeylere karşıdaki gülmüyor, onun güldüğü şeyleri ben ''mal ya'' falan diye karşılıyorum vs. gerçekten zor uğraşlar. bence bi insan diğer insanı anca içkili bi yerde tanıyo anca. bence'yi geçtim kesin öyle. ama yani yeni tanıştığın bi tipe de diyemiyosun: gel hadi bi şeyler içelim şuracıkta. bunu diyemiyosun. diyemiyosun yani bu da çok malca. çay mı içicez yani anlamıyorum ki. e içtik, noldu yani. sopaya bağlanmışız gibi oturduk. e noldu şimdi. öf hiç sevmiyorum.

bu yazıya bi domuzbağı gerekli. hadi bağlıyım. bu yazının anafikri gezin tozun ya evde napıcaksınız olsun. mucıkos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder