1.9.10

yağmurluklu genç

*insanlar ''tv'yi attım ben yeağğ çok gereksiz bir şey'' falan dediklerinde eve gider gitmez internetten ezel'i falan izleyen bi insan silueti oluşuyo gözümde.

*havuza gitmek bir hatay'dı.

*spam detay: gevşek göğüslere son, hayat 'erken' bitmesin, partnerinizi daha çok sevindirmek sizin elinizde.

*benim küçük mikrofonum ne garip bi şarkı ismi.

*kuzenim sagopa kaşmir'le yanındaki kolerayı görünce metrobüste mp3'yle ritm tutan apaçi kızı düşünüyomuş hep. ben de okan bayulgen'deki acayip ortamını düşünüyorum daha çok. ne diyolardı o ortama tam bilmiyorum. namaz stilo.

*bored to death diye bi dizi var çok güzel. ama yaymaya gerek yok tabi.

*tanıdık bir kadın tüm zaman gazetelerini toplayıp apartmandaki kimsenin okumamasını sağlıyor.

*seneye bu zamanlarda izmir'de oluciim. naysnays

*camel paketini ilk elime aldığım günü hatırladım da şimdi hey hey günler. küçücük gözleriyle bana bakıyordu. bu kız da kim, ne yapcam ben şimdi diye bakıyodu o küçük gözler adeta. yıllar geçti ona katlanmak zorlaşmaya başladı. o masum bebek doymuyor ve daha fazla cep yakıyordu. ama onsuz da olmuyordu neticede. kıçına -tüm akranları gibi- etiket kondurdu tayyip amcası sonra. resmen damgalanmıştı. işte o an onu ne kadar sevdiğimi anladım. hemen kuruyemişçi amcadan aldım onu ve attım çantama. sonra da yine düştük yollara. (böyle yağmur yağmaya yakın bir günde almıştım da ilk-ondan heralde yazdım şimdi durup durarken)

*evet her yerde yağmurluklu genç var. polarlılar da var nöööö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder