19.9.10

dudaktan buruna

5saatte falan 1 kalkan otobüs var istanbul'da. ay em siryus

küçük sırlar'ın senaristleriyle tanışmayı hiç istemem. eminim onlar da benle tanışmak istemezlerdi zaten. itici 1erotizm, banel fantezi müzik edasında yazılmış tivitler. üffff

5saatte 1 kalkan otobüsü beklerken dergi okuyor idim. çünkü entelektüelim ve kitabı yalnızca uykum geldiğinde okumuyorum. ''artık eski yalnızlıklar yok. çünkü artık o yalnızların evinde bir pc, o pc'nin içinde de bir feysbuk hesabı var'' tadında tuzunda bir yazı okudum. ego maximum

şişede durduğu gibi durmaz ki kafir/tutar insana yaşamı sevdirir.
şiiri az ama öz sevmek budur üstat.

17yeniden. avatarımı gören beni reşit değil sanıyor. harici diskime giren belirsiz maddeler yüzünden kendimi tekrar eder oldum 

zeki müren filmleri çok acayip oluyo. adam dönemine göre çok kuul. edalı, işveli, slip mayolu. foto arşivimi açardım eller almasaydı

haydi ben pişmaniye yemeye. hem şiiri hem blog'u hesaplı kullanıyorum, bütçemi aşmıyorum hihihi. mucix pamuklu pamuklu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder