19.9.10

şekil şemal

*oğlu U2 konserine gittiği için havasından geçilmeyen bir tanıdığım var. vrak bu nazı vrak bu havayı demek isterdim fakat kendisi kocaman biri

*basket final maçında ya da final basket maçında tayyip erdoğan basketçilere madalya verirken ıslıklanmış. yok artık. içiyosun hiç bi şey olmuyo?

*bazen arkadaşlar kuzenlerin bile ötesine geçebiliyomuş dostum ben bunu anladım bu hafta. kpss'ymiş, okulmuş derken çatışır hale getirdiler kızanları

*eyeliner sürmeden ölürsem çok üzülücem hakkaten. gitgide sonuca yaklaşıyorum aslında ama sisler bulvarında yazıyomuş gibiyim mesela şu an.

*kesik bir kol gibi yalnızlık-dizesinde fazla bir ağırlık seziyorum. gökhan kırdar üstüne beste yazsa kral fm'de ya da ne biliyim fenomen fm'de olur gibi. sadece fikir

*insanın eve gittiğinde internetinin olmadığını bilmesi çok vahşi bir duyguymuş

*şaka maka ama yarın dersanem başlıyör. ne tatlı

*taksim otobüs durağının ordaki bankanın adeta insanlar bekleme yaparken yorulmasınlar diye icat edilmiş bölümlerinde oturup aldığım dergiyi, fanzini karıştırırken ilginç kuzenim ciddi bir üslupla ''taksimi niye dağıtıyosun. heryeri dağıttın yetmedi. evi dağıtıyosun, surayı, burayı, orayı dağıtıyosun. peki taksimi dağıtmak niye'' dedi. garip bir karışım

*nays: ATA 'mın Hayran Olduğu Şarkıların Bende Hayranıyım (well well atatürk'e tapkın gençlerden bir -de vakası daha)
*tarihte ''atatürk'ün tapkınıyız'' diye bir şiir yazılmadığını sanırsanız yanılırsınız çapkıns.

*bir de cicişleri flaş tivide program yaparken gördüm bugun. ismi de 'haydi hayırlısı' gibi bi şey programın. adamın tekinin karısı hamile kalamıyomuş. sorunlusun falan diye baskı yapmışlar. adam doktora gitmiş. yok demiş doktor aklın başında mı, sağlamsın sen vs. adam sonradan öğrenmiş ki karısı doğum kontrol hapı kullanıyomuş. olay bu yani. alıştığımız türk aile sorunları. cicişler de ellerinde barbie değnekleriyle ''münire hanım kocanızın altınlarını çalıp kaçtınız ama o size hala çok aşık. lütfen burdan çağrı yapıyoruz evinize dönünnnn'' falan diyolar vs's. yalçın çakır'ın tuhaf bir versiyonu yani

*ve son 2-3-4-1-2-1-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder