6.11.11

t.c. yargısı elinizin kirini ovalar da çıkartır



mekan: hac 
konu: el kiri
bi de tarikata girdiniz mi elhemdülillah... oh nays. duyduğuma göre alla bağışlayıcı bi amcaymış zaten telaşa mahal yok yani. 

basit düşünelim şimdi. ''hukuk'' diye bir kavram var. anlamı kocaman: haklar bütünü. temel haklarım var. kimse özgürlüğümü kısıtlayamaz, tehdit edemez, dövemez vs. benim için orda yani, süper. ben de saygı duyuyorum karşılığında. beni korumak kutsal bir misyon çünkü. tecavüze uğruyorum, şikayet ediyor ve bekiyorum. bu benim ilk şikayetim. ama bir bakıyorum ki; bu kurum tabiri caizse kendi isteğimle 26 amcanın tecavüzüne uğradığımı söylüyor. ben o sıra büyümeye, okumaya filan çalışıyorum tabii. yargıtay diye bi yere gidiyor karar. onlar da farklı bir şey söylemiyor. ''hadi hadi istemeseydin yapmazdın'' diyorlar. sonra ben yargıya güvenimi kaybediyorum, benimle birlikte kaybedenler oluyor vs. ve yargıtay yine konuşuyor. diyo ki: ''kesin lan. her şeyi ben bilirim. hukuku ben bilirim. kesin'' itaat beklemeye devam ediyor. alla alla diyoruz. bu işte bir iş var. saygı göstermese miydik acaba diyoruz.

bana kalırsa bu cüppekafalalı heriflerin empati duygusu fazla gelişmiş olduğu için bu tür kararlar alınabiliyor. ''bugün sana, yarın bana'' mevzusu hani. kapiş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder