16.11.11

çiş var vakit yok

demin kanald'de bir vidyo açmaya çalışıyodum. malum reklam bilmemne filan. ''reklamı geçiştir'' butonu arıyorum. buldum kaçar mı. neyse velhasıl kelam butonun yanında ''reklamın bitmesine 112 sn kaldı'' diye bir enteresanlık gördüm. bu sefer çok eğlenmedim çok şaşırdım. çünkü karnım çok şişti. bu da ayrı bi konu sonra anlatırım. nerelerinize yetmedi arkadaşlar 15-20 saniyelik reklamlar? zara adlı folklorik kadının turkcell reklamını neden bir ömür dinleyelım durup dururken? ''butona bas geç'' tamam ama tam açtım çişe koştum belki. bu da can bak. can bu da.

karnımın neden şiş olduğu meselesıne gelirsek ise bu tamamen karnımla benım aramda söylemicem. şaka yaptım şaka. gizlimiz saklımız mı var anlatıcam. bir sürü kepek ekmeği yedim ben. sonra evde bir sos var çok güzel. ev arkadaşlarımın annesı yapmış galıba. neyse onu da yedim. sonra salam, krem peynır vs derken bi baktım sıra sıra biralar içimizi eşeler. her şey çok hızlı oldu ve bi ara baktığımda çok mutsuzdum. sonra mutlu oldum. sindirim sistemim görevini hatırlamıştı çünkü galiba. neyse iyiyim şu an. her şey çok güzel. vizelerim de bitti ama buna sevinemedim. çünkü çok iyi geçtiler ve egom çok güzel bi ortam yapmıştı. bi de eve erken geliyodum filan o da güzeldi. neyse geçti. her şey geçti hayat kaldı:P ıyy iğrenç. utandım kaçtım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder