12.8.10

kendimi yiyesim var

*okuduğum bölümün hayatımın bölümü olmadığına karar verip okulu bırakma kararı aldım. işçi karıncaya döndüğüm günler yakındır a dostlar.

*yemekteyiz'te at kuyruklu bi amca evinin her bölümüne farklı gözlükle arz-ı endam ediyor çok acayip.

*herkes çok acayip bu ara.

*öff cnn'in afiş programının reklamına lanet olsun. reklam şöyle; 2 tabela. sağdaki yıldız, çevreyolu istikamatini gösteriyor. sol taraf afiş programınığğğğ.

*benim tek dostum blogum sigaramm.

*hayat sevince güzel. çubuklu dondurma yerken blog yazmayı denerseniz yiyince de güzel.

*ebeveynlerimin beni sevindirme yöntemleri 3yaşımda uyguladıkları yöntemlerse sorunun bende olduğunu reddiyorum.

*hala çok sıcak ya. yeteneklerim bile eridi büğğğ

1 yorum:

  1. bu yorum yazılcak tipte bir yazi mi bilmiyorum ama nedense okuyup bitirince sanki yorumsuz kalcak gibi, boyle oksuz kalıcak gibi geldi bu kucuk yazilar butunu. kıyamadim.

    YanıtlaSil