30.1.12

zamanlar

bazen bazı şeyleri anlamamakta ısrarcı olmayı düşünüyorum. anlamıyorum, muhtemelen salak bi şeyden bahsediyosun, bahsetme gibi. genelde insanlarla sosyal mecralarda biraraya gelmektense insanların ilgi duyduğu bi şeylere odaklanıyorum. nedenini bilmiyorum. tembelliğime geliyor varsayılabilir. mesela sözlükler, popüler diziler, tv programları/gazeteler/dergiler vs. bunun dışında tanımadığım insanları gözlemleme de iyi bir seçenek olabilirdi ama hiç çekici gelmiyolar maalesef. tahammül sınırımla ilgili bi şey olabilir. çevremde etrafı süzenlerden de rahatsız olurum çünkü. geçelim, demin sakin sakin ekşide oral seks konulu bir başlıkta dolanıyodum mesela. hiç aklımda yokken buraya içimi kusasım geldi. başkasına kusacağıma sana kusarım, sonuçta benim yayın organımsın. neyse, bi yazar kendince bir araştırma yapmış ve evlenme amacıyla oral seks yapan kızlar topluluğuna bir uyarıda bulunmuş. okey gerçekten çevresiyle ilgili böle bi araştırmada bulunmuş olabilir, yazarla bi problemim yok lakin olay çok ezik şöyle: evlenmek isteyen kız topluluğunun potansiyel evlenceği adama oral seks yapmaması gerektiği sorunsalı. yoksa erkek ''orospu ya amann'' filan dermiş. problemim bu yazarın götünden fırlatıp attığı filan değil-demin de belirttiğim üzre-sadece erkeklerin kendisini ne bok sandığıyla ilgili problemlerim sürüyor. ya bu konuyla ilgili ahkam filan kesesim de yok aslında ama böyle tiplerle birlikte aynı yüzyılda olmak ya da aynı soluğu alıp vermek ve tesadüfen aynı mekanlarda rastlaşmak sinir bozucu, hep sinir bozucuydu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder